Mozilla Firefox 45

دانلود نسخه جدید فایرفاکس

Mozilla Firefox 45

 

 

نسخه جدید مرورگر فایرفاکس - Mozilla Firefox 45

 

 

نسخه جدید فایرفاکس Mozilla Firefox منتشر شد! (45)

 

اگر به سرعت بالا برای جستجو در فضای مجازی علاقمند هستید و همیشه از مرورگر پیش فرض ویندوز ناراضی هستید یکی از بهترین مرورگرهایی که میتوانید از آن استفاده کنید Mozilla Firefox میباشد.


فایرفاکس با سرعت بالای خود در باز کردن صفحات اینترنت محبوبیت بسیاری را در بین کاربران پیدا کرده است.

این مرورگر نیز مانند کروم دارای افزونه های فراوانی است. شرکت های تولید کننده افزونه ها زمانی که یک افزونه را تولید میکنند برای هر دو مرورگر کروم و فایرفاکس ارائه میدهند.

فایرفاکس دارای قابلیت استفاده از تب های مختلف است که جستجو در صفحات وب را بسیار آسان و راحت ساخته است تا صفحات قبلی شما در دسترس باشد.

مرورگر فایرفاکس به خوبی توانسته است جایگزین مرورگر پیش فرض ویندوز شود.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از این سایت دریافت کنید.

 

ادامه مطلب ...

Google Chrome 50

دانلود گوگل کروم

Google Chrome 50

 

 

مرورگر گوگل کروم - Google Chrome 49

 

 

نسخه جدید گوگل کروم منتشر شد! (50)

 

مرورگر Chrome یکی از پرطرفدارترین مرورگر ها در بین کاربران میباشد و تا به امروز سعی کرده است تا نیازهای کاربران در حوزه وب گردی را شناسایی و برطرف نماید.

یکی از نکات جالب توجه این است که بیشتر تیم های برنامه نویسی که در زمینه ساخت افزونه(Addon) برای مرورگرها فعالیت میکنند، تمام افزونه های خود را در دو نسخه منتشر میکنند. یکی برای فایرفاکس و یکی هم برای کروم. به همین دلیل است که بیشتر افزونه های محبوب، بین هر دو مرورگر مشترک هستند.

 

از مهم ترین دلایل پیشرفت سریع و محبوبیت مرورگر کروم، میتوان به سرعت بالای آن، و ارائه هزاران افزونه (Addon) رایگان اشاره کرد. در کنار این امکانات، از قدرت و پشتوانه مالی شرکت گوگل نیز نمیتوان چشم پوشی کرد. که باعث شد مرورگر کروم در طی مدت کوتاهی محبوب و فراگیر شود.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از این سایت دریافت کنید.


 

ادامه مطلب ...

بازی کراش (برای کمپیوتر) - Crash 4 Team Racing PC

دانلود بازی کراش (برای کمپیوتر)

Crash 4 Team Racing PC Game

 

 

بازی کراش (برای کامپیوتر) - Crash 4 Team Racing PC Game

 

 

اگر تنها مقدار کمی به بازی های کمپیوتر و پلی استیشن علاقه داشته باشید حتما Crash را میشناسید.

 

کراش نام یکی از محبوب ترین و البته قدیمی ترین کاراکتر های پلی استیشن است که بازی های بسیار زیادی نیز دارد.

 

در این مطلب بازی Crash 4 Team Racing را برای شما آماده کرده ایم. در این بازی شما باید یککاراکتر را انتخاب کنید و سپس با او وارد مسابقات فرمول یک کراش شوید.

 

در طول مسیر وسایل مختلفی قرار دارد که با آنها میتوانید حریف های دیگر را برای چند ثانیه از دور خارج کنید.

 

این بازی یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن بوده است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید. و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را دانلود کنید.


  ادامه مطلب ...